Sivut

tiistai 6. marraskuuta 2012

Whey 100 ja Stevia tipat


Nyt oon päätynyt kokeileen proteiinijauheista tätä WHEY 100
ja makuna vanilja. Liukenee nopeesti eikä jää paakkuiseksi
joista onkin jo aikaisemmin kokemusta eri jauheista.

Toinen hankinta oli nestemäinen stevia.
Tiesin että netistä saa tilaamalla mutta oon kuitenkin näitä
meiän paikallisia luontaistuotepuljuja kiertänyt aina kohdalle osuessa
ja nyt sit löysin tämän. Hiilariton luontainen makeuttaja ja tippoina
helppokäyttöisempi kuin jauheena.





Pääohjeena itselläni on että kaikki missä lukee kevyt/light/zero niin jää suuhun laittamatta.
Niistä kun löytyy aina se keinomakee ja jos multa kysytään niin sitä ei oo elävälle takoitettu =)

On vaan niin vaikeeta täysin välttää keinomakeeta, kun sitä on tungettu niin joka paikkaan, 
mutta jos jätän käyttämättä kaiken mahollisen mille löytyy luontaisempi korvaaja niin suunta on ainakin parempaan päin. =)

Tällä linjalla kun oon nyt mennyt semmosen pari vuotta niin voin kertoa että mulla todettiin aikaisemmin kilpirauhasen vajaatoiminta ja sain siihen asiaan kuuluvan päivittäisen lääkityksen.
Olin ymmärtänyt että jos sille lääkitykselle joutuu niin se seuraakin mukana sit loppuelämän.
Omin luvin kuitenkin oon nyt vuoden päivät ollut ilman lääkkeitä kun en kokenut niitä enää tarvitsevani.
Viikko sitten kävin kokeissa lääkärin patistamana jotta saadaan arvot ja lääkitys takaisin kohilleen. Tulokset tuli tänään ja kaikki on niin kuin pitääkin, ei siis lääkitystä tarvita =)

Oon päätynyt siihen että yleisesti ottaen kaikki vaivat ja liikakilot mukaan lukien aiheutuu jostakin 
ja lääkkeillä niitä ei korjata vaan lääkkeiden avulla autetaan "sietämään/kestämään". 
Kaikkeen on aina jokin syy ja se syy on se mikä pitää etsiä ja oikaista raiteilleen.
Mulla se on ollut ruokavalio.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti